Carrefour Polska kontynuuje dynamiczne inwestycje w innowacje handlowe mające na celu podniesienie komfortu i bezpieczeństwa klientów swoich sklepów convenience. Do nowatorskich rozwiązań dołączył niedawno koncept Food Point –automatów do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Rozwiązanie testowane jest już w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience w Warszawie.
W dzisiejszych czasach Polacy coraz bardziej cenią sobie jakość produktów oraz sprawną i szybką obsługę. Dodatkowo, w czasie pandemii Covid-19, dużą wagę przywiązują również do bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów. Odpowiadając na ich potrzeby, Carrefour Polska nawiązał współpracę z firmą Food Point. W ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience stanęły nowoczesne automaty gastronomiczne, w których można kupić gotowe dania do podgrzania i konsumpcji na miejscu lub na wynos.
– Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych partnerów we franczyzie. – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska. – Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku. – dodaje Florkiewicz.
Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc. Dzięki zaawansowanej metodzie gotowania i specjalnie opracowanym przepisom, dania dostępne w sklepach Carrefour Express Convenience są nie tylko smaczne, ale i zdrowe, zachowując cały aromat i składniki odżywcze.
W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe. Dzięki temu oferta będzie urozmaicona, a każdy znajdzie coś dla siebie.
Posiłki przygotowywane są w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów i innych sztucznych dodatków. Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy zaledwie 60 sekund, aby cieszyć się gotowym posiłkiem. Wygodne opakowanie pozwala z łatwością zjeść pyszny obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się wewnątrz opakowania.
Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
źródło: materiał prasowy