Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. W czwartek, 30 stycznia, Lidl otworzy nową, 36. placówkę w Warszawie przy al. Rzeczypospolitej 29 E. Obiekt wyróżnia się budynkiem o wielopoziomowej konstrukcji, w którym sala sprzedaży umieszczona jest na pierwszym piętrze, a na poziomie drugim znajduje się powierzchnia biurowa. Do dyspozycji klientów będzie również zadaszony parking.
Nowy sklep Lidl Polska w Wilanowie cechuje się nowoczesną, elegancką i wielopoziomową bryłą, która została wkomponowana w architekturę warszawskiej dzielnicy. Sala sprzedaży o powierzchni ponad 1400 mkw. umieszczona jest na pierwszym piętrze, z kolei na poziomie drugim znajduje się powierzchnia biurowa. W obiekcie jest również zadaszony parking, który zlokalizowany jest na poziomie 0.
W trosce o komfort dokonywania zakupów w sklepie znajdują się szerokie alejki, zmotoryzowani klienci będą mogli skorzystać z dużego parkingu, część miejsc parkingowych przeznaczono dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnością, w obiekcie zainstalowano również trawelator (tzw. ruchomy chodnik) oraz windę zapewniające sprawne połączenie pomiędzy parkingiem a salą sprzedaży. W sklepie pracować będzie około 40 osób.
W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl
W nowym sklepie Lidl Polska wykorzystano ekologiczne rozwiązania w tym m.in. odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych czy energooszczędne oświetlenie LED. Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom warszawskiego Wilanowa szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzysta już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
W okresie od czwartku, 30 stycznia, do soboty, 8 lutego, wiele artykułów dostępnych w nowym sklepie Lidl w Warszawie zostanie objętych zostanie specjalnymi promocjami.
Klienci, którzy odwiedzą sklep w dniu otwarcia, będą mogli poczęstować się gorącą kawą, uczestniczyć w live-cookingu oraz skorzystać z wielu promocji.
źródło: Lidl