Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    Lidl: Omnichannel nową formą sprzedaży detalicznej?

    Ostatnie miesiące pokazują, że klienci poszukują aktualnie przede wszystkim produktów w niskich cenach. Takie trendy konsumenckie stały się przyczyną zdefiniowania na nowo strategii cenowych u wielu podmiotów na rynku. Lidl Polska od zawsze podkreśla niską cenę i wysoką jakość. Teraz firma dodatkowo z zainteresowaniem przygląda się możliwościom omnichannel i wprowadza pierwsze cross-promocje w innowacyjnej formule.

    Firma Lidl Polska natychmiast zareagowała na potrzeby sygnalizowane przez klientów, m.in. obniżając ceny świeżego mięsa nawet do -33% na dobre. Kolejne działania sieci zmierzają w kierunku jeszcze większej integracji kanałów sprzedaży oraz większym i częstszym promocjom cenowym.

    Wszystkie kanały sprzedaży oraz dotarcia do klientów, które prowadzi Lidl Polska, w tym sieć ponad 700 sklepów stacjonarnych, lidl-sklep.pl, platforma do rezerwacji produktów – winnicalidla.pl oraz aplikacja zakupowa Lidl Plus, stwarzają możliwości łączenia ofert i promocji oraz jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

    Już od poniedziałku 8.06 sieć Lidl Polska wprowadzi pierwszą tego typu cross-promocję. Przy rezerwacji produktów na www.winnicalidla.pl za kwotę minimum 149 zł, przy odbiorze produktów w stacjonarnym sklepie Lidl, klient otrzymuje rabat -15% na Johnnie Walker Black Label dostępny na sklepowych półkach. Promocja łączy kanał online i offline.

    „Doskonale wiemy jak ważna jest elastyczność naszej oferty – na bieżąco dostosowujemy się do potrzeb klientów tak, aby zawsze znajdowali w sklepach Lidl Polska dokładnie to czego potrzebują. Ostatnie miesiące wpłynęły na znaczną zmianę w trendach konsumenckich w zakresie cenowości, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większą integrację naszych kanałów. Chcemy wprowadzać innowacyjne promocje, odpowiadające na potrzeby klientów” – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.  

    źródło: Lidl (biuro prasowe)




    Czytaj także:
    Od północy po południe. Portugalskie wina w nowej ofercie Biedronki
    Szał cenowy w Biedronce w tym tygodniu. Produkty za 1zł!

    Zielone Vinho Verde, tradycyjne Porto Tawny czy regionalne wino Alentejano?  Biedronka zabiera swoich klientów w podróż do słonecznej Portugalii, wprowadzając Read more

    Nowy sklep Lidla na Wilanowie
    Nowy sklep Lidla na Wilanowie

    Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. W Read more