Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo. Jakie korzyści dla klientów?

    Od 10 maja Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo, dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów najlepszej jakości w codziennie niskich cenach do domów klientów będą możliwe także w niedziele. Obecnie zakupy online przy użyciu aplikacji są możliwe w 16 największych polskich miastach, w których Biedronka współpracuje z Glovo. Nowy etap współpracy to tradycyjnie dobry czas na podsumowania, z których wynika, że Polska to… bananowy kraj.

    Współpraca między Biedronką a Glovo wchodzi na wyższy poziom. Oznacza to nie tylko możliwości dokonywania zakupów przez klientów z dowolnego miejsca w każdym z 16 miast, dzięki zapewnieniu pełnego pokrycia zasięgiem usługi granic administracyjnych miasta, ale również możliwość dokonania komfortowych zakupów online wraz z dostawą w każdą niedzielę przy użyciu smartfona. Obecnie zakupy  online w Biedronce przez aplikację Glovo są dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.
    A co kupują klienci sieci używający aplikacji Glovo? Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Na pierwszym miejscu popularności zdecydowanie są banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych. Klienci Biedronki często sięgają również po: masło ekstra polskie, papier toaletowy, jaja Moja Kurka z wolnego wybiegu, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny oraz awokado. Pod kątem liczby transakcji dokonanych przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo prym wiedzie Warszawa, przed Wrocławiem i Krakowem. Natomiast największe pod względem wartości zakupy online zaraz po warszawiakach robią mieszkańcy Krakowa – zadając tym samym kłam stereotypom dotyczącym ich oszczędności – a potem Wrocławia. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14.

    Ta forma zakupów staje się coraz bardziej popularna, dlatego też intensyfikujemy współpracę z Glovo. Chcemy być dostępni dla naszych klientów  w różnych formach każdego dnia, aby mogli dokonywać komfortowych zakupów także bez wychodzenia z domu- Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka

    Klienci kupią online produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym czasie promocji. Liczba placówek sieci Biedronka realizujących dostawy e-zakupów w systemie Glovo przekroczyła 200 w 16 polskich miastach. Sieć Biedronka wychodząc naprzeciw potrzebom klientów będzie kontynuować współpracę z Glovo, planując dalszy rozwój tego kanału zakupowego w najbliższym czasie.
    źródło: Biuro Prasowe Biedronka



    Czytaj także:
    Od północy po południe. Portugalskie wina w nowej ofercie Biedronki
    Szał cenowy w Biedronce w tym tygodniu. Produkty za 1zł!

    Zielone Vinho Verde, tradycyjne Porto Tawny czy regionalne wino Alentejano?  Biedronka zabiera swoich klientów w podróż do słonecznej Portugalii, wprowadzając Read more

    Nowy sklep Lidla na Wilanowie
    Nowy sklep Lidla na Wilanowie

    Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o rozwiązania zwiększające komfort robienia codziennych zakupów. W Read more