Biedronka uruchamia szereg inicjatyw dla różnych grup klientów pod hasłem „Nie trać tego, co najlepsze”. Wszystkie mają jeden wspólny mianownik: uczynić zakupy klientów jeszcze tańszymi w tych trudnych czasach. W ich ramach rusza m. in. specjalna oferta „Platynowe rabaty”, która pozwoli seniorom 65+ na zakup najważniejszych produktów z różnych kategorii w niższych o 30% cenach. Z kolei dla najbardziej lojalnych klientów – użytkowników karty Moja Biedronka sieć przygotowała promocję voucherową „Płać mniej, oszczędzaj więcej” z rabatami na kolejne zakupy. Nocne Marki też znajdą coś dla siebie – produkty podstawowej potrzeby przy większych zakupach po godzinie 22:00 będą dostępne w specjalnych cenach w ofercie „Mega Koszyk”.
Wsłuchujemy się w sygnały od naszych klientów, którzy są coraz bardziej zatroskani o sytuację ekonomiczną i chcą jak najszybszego powrotu do normalności. Nasza normalność to „codziennie niskie ceny”, dlatego robimy wszystko, by klienci z nich korzystali pomimo wciąż obowiązujących ograniczeń w działalności handlowej. Dedykując specjalną ofertę promocyjną seniorom nie tylko pomagamy im oszczędzać – co dla tej grupy klientów jest szczególnie istotne – ale także w trosce o bezpieczeństwo dodatkowo zachęcamy ich do zakupów w przeznaczonych dla nich godzinach 10-12. Pozostałe oferty promocyjne kierujemy także do innych grup klientów, tak by wynagrodzić ich zakupy w tej trudnej sytuacji, w której znaleźliśmy się wszyscy – Maciej Łukowski, dyrektor handlowy i członek zarządu sieci Biedronka
Już pracujemy nad kolejnymi specjalnymi rozwiązaniami, a nasi klienci mogą się szykować na „Białą noc”, dzięki której zrobią rewolucyjnie tanie zakupy nocą z piątku na sobotę.
Maciej Łukowski, dyrektor handlowy i członek zarządu sieci Biedronka