Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    Biedronka przedłuża wakacje i proponuje klientom…

    Biedronka zawsze stawia na promowanie polskich produktów od polskich dostawców, ale od czasu do czasu oferuje klientom także inne, egzotyczne smaki. Tak będzie od czwartku 14.09., kiedy w ofercie sieci pojawi się kilkadziesiąt produktów tureckich, a także od połowy października, kiedy na sklepowe póki w Biedronce trafią francuskie specjały w ramach kolejnej odsłony akcji French Touch, której sieć jest partnerem.

    Produkty kuchni narodowych od tureckiej, przez francuską, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Trafia w wysublimowane gusta międzynarodowych smakoszy, którzy lubią przyrządzać dania nieoczywiste, w oparciu o produkty na co dzień rzadko spotykane w Polsce. Jeszcze do niedawna takie delikatesy dostępne były jedynie w wyspecjalizowanych sklepach w wysokich cenach, ale Biedronka radykalnie zdemokratyzowała dostęp do nich dla wszystkich rodzin mieszkających w Polsce. Dzięki temu łatwo można odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których kosztowaliśmy np. na wyjątkowych wakacjach.

    Dlatego, niejako przedłużając czas letniego wypoczynku, od czwartku sieć będzie oferować klientom potrawy z kierunku, który w 2023 roku był jedną z najczęstszych destynacji urlopowych, czyli z Turcji. W ofercie znajdziemy nie tylko nieśmiertelną baklavę (12,99 zł za 200 g) i turecką, mocną herbatę (9,99 zł za 200 g), ale także to z czego kraj Mustafy Kemala Atatürka słynie na całym świecie, czyli szeroki wybór mięs i wędlin, np. pieczonego kebaba wołowo-drobiowego z sosami (9,99 zł za 300 g) i sucuk w plastrach, czyli kiełbasę z wołowiny lub wieprzowiny podobną do salami (11,99 zł za 200 g). Będzie można sięgnąć również po ayran, popularny nad Bosforem napój z jogurtu i wody z dodatkiem soli (1,99 zł), chleb w stylu tureckim (7,29 zł za 450 g), chleb z czosnkiem i kolendrą (5,99 zł za 260 g), sałatki z kaszą bulgur (3,69 zł przy zakupie dwóch) i z kaszą kuskus (5,99 zł), pastę sezamową 320 g za 12,99 zł czy orzechy w karmelu z miodem i sezamem 120 g za 4,99 zł oraz kultowy torcik chałwowy z pistacji 350 g za 14,99 zł. Oferta turecka będzie dostępna w sklepach sieci Biedronka do środy 20.09.

    Niedługo później na półki sklepów sieci trafi gama delikatesowych produktów znad Sekwany, w ramach akcji French Touch. Już w połowie października klienci będą mogli odnowić swoje zapasy francuskich przysmaków z wielu kategorii. Sieć Biedronka jest ponownie oficjalnym partnerem akcji promującej Francję w Polsce. W związku z tym będzie jedynym w Polsce oficjalnym sprzedawcą takich produktów jak m. in.: kawa waniliowa i czekoladowa oraz kawa ziarnista Sati, majonez z musztardą Dijon, sosy tatarskie i winegret, dżemy Bonne Maman i konfitury Dalfour, makaron z grzybami w stylu francuskim, bułeczki z nadzieniem, rogale i chleby tostowe, wybór wędlin w tym salami z borowikami i oliwkami, wybór serów w tym pleśniowych Roquefort i Brie a także crème brûlée oraz szeroki wybór francuskich piw. Produkty pod trójkolorową flagą będą dostępne w sklepach sieci Biedronka do końca października.

    Biedronka regularnie zachęca klientów do zakupu produktów kuchni narodowych, aby mogli eksplorować nowe rodzaje potraw i bawić się egzotycznymi smakami, kiedy tylko zechcą. Produkty z Turcji oraz z Francji zawsze znajdują rzesze wiernych zwolenników. Jesteśmy pewni, że tym razem będzie podobnie, ze względu na wysoką jakość asortymentu i atrakcyjne ceny – Aleksandra Frąckiewicz, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

    Jesienią tego roku sieć Biedronka zaoferuje klientom również produkty z innych kuchni świata.

    Sprawdź gazetki Biedronki:












    Gazetka Biedronka od wtorku 2 kwietnia 2024








    Biedronka




    Czytaj także:
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie.
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie

    Biedronka od lat zaskakuje promocjami i przyciąga wielu klientów, na filmie można zobaczyć, iż tym razem przyciągnęła tak dużą ilość Read more

    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?
    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?

    W sezonie wakacyjnym w nadmorskich miejscowościach ruch klientów w sklepach sieci Biedronka wzrasta średnio o blisko 130%. W związku z Read more

    >>> HiT w Biedronce! BIEDRONKOBUSY!
    Bus Biedronki

    Biedronkobusy już niedługo ruszają w trase Sieć sklepów Biedronka otwiera Biedronkobus na okres wakacyjny, a dokładniej Read more

    ? ?? Wielkie promocje dla WIELKICH CHŁOPÓW.?️‍♂️ SPRAWDŹ❗️
    Wielki Chłop

    Jak Dobrze wiemy Każdy Wielki Chłop lubi sobie pojeść, ale nie jest to łatwe przy dzisiejszych cenach produktów, my wychodzimy Read more