Klienci Kaufland w Bydgoszczy, Gliwicach i We Wrocławiu mogą już korzystać ze specjalnej aplikacji umożliwiającej zdalną rezerwację produktów sieci. Aplikację Kaufland Click & Collect można pobrać zarówno na urządzenia z systemem iOS, jak i Android.
Usługa Click & Collect, którą 27 maja br. udostępniono klientom trzech marketów Kaufland, w tym sklepu w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62, pozwala na zdalną rezerwację produktów z oferty oraz opłacenie i odbiór zamówienia we wskazanym obiekcie sieci. Początkowo, aby skorzystać z rozwiązania należało zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google. Teraz bydgoscy klienci Kaufland zyskali dodatkową możliwość – mogą zarejestrować się i dokonywać rezerwacji zakupów również przez dedykowaną aplikację Kaufland Click & Collect dostępną do pobrania w App Store oraz Google Play.
Wybieraj spośród 1500 produktów
Po dokonaniu rejestracji klienci Kaufland zyskują dostęp do ponad 1500 produktów sieci, w tym artykułów spożywczych i higienicznych, żywności dla zwierząt domowych czy produktów dla dzieci. Po skompletowaniu listy produktów, użytkownik usługi Click & Collect jest proszony o wybranie punktu odbioru – w tym przypadku sklepu Kaufland przy ul. Solskiego. Po złożeniu rezerwacji pracownicy Kaufland przystępują do kompletowania wybranych online artykułów. Zamówione produkty można odebrać w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności za zakupy dokonuje się gotówką lub kartą po zeskanowaniu zamówionego asortymentu w dedykowanej kasie pierwszeństwa.
źródło: Kaufland