Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    Od dziś „Gang Mocniaków” w Biedronce! *JAK ZDOBYWAĆ NAKLEJKI?*

    Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych to jeden z elementów strategii Biedronki. Od poniedziałku (28.08) do akcji dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych wkracza Gang Mocniaków i jego jedenastu bohaterów. Rusza nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej z maskotkami w roli głównej. 

    Tym razem jest ich jedenaścioro: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Należą do jednego gangu i reprezentują produkty z 5 różnych kategorii, które powinny być elementem zrównoważonej diety: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze i produkty zapewniające odpowiednie nawodnienie. Najnowsza akcja lojalnościowa prezentuje gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać te najbardziej wartościowe.

    Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie. Chcemy pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach- Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer Ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka

    Jak zdobyć Mocniaka?

    Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można  zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.

    Jak zdobywać naklejki?

    Każde 69 zł wydane w sklepie Biedronka od 28.08 do 18.11.2023 daje 1 naklejkę.
    Dodatkową, 1 naklejkę, zdobywa się za:

    • zakupy z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka za każde wydane 69 zł
    • zakup jakiegokolwiek warzywa lub owocu w ramach wydanych 69 zł
    • zakup przynajmniej jednego z produktów z oferty „Mocny wybór” za każde wydane 69 zł
    • zakup przynajmniej jednego produktu z oferty specjalnej za minimum 10 zł za każde wydane 69 zł, przy czym ofertą „Mocny wybór” oraz ofertą specjalną są objęte wyłącznie wybrane produkty dostępne w ofercie sklepu Biedronka, wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone odpowiednio znakiem „Mocny wybór” oraz „Kup i zyskaj extra naklejki”
    • prawidłowe rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka – kod uprawniający do dostępu do quizu otrzymają użytkownicy karty Moja Biedronka po dokonaniu zakupów za 69 zł zrealizowanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji Biedronka.

    Tym samym zakupy warte 69 zł, przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, mogą być premiowane maksymalnie 6 naklejkami.

    Za jedną transakcję w sklepie Biedronka można otrzymać maksymalnie 60 naklejek. Z Akcji wyłączone są produkty i usługi standardowo wyłączane z akcji promocyjnych, tj.: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego, doładowania, w tym: kart telefonicznych, kart przedpłaconych i inne usługi. Naklejki będzie można odbierać do 18.11.2023 r.

    Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki. W tej edycji będzie ich 5 i wszystkie, poza zabawnymi opowieściami o charakterze edukacyjnym, dotyczącymi jedenastki bohaterów Gangu Mocniaków, zawierają ciekawostki żywieniowe, przygotowane we współpracy z dietetykami. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek. Będzie ona też dostępna w sprzedaży w cenie regularnej 14,99 zł.

    Odbiór Mocniaków i książek będzie możliwy od 28.08.2023 do 2.12.2023 r. lub do wyczerpania zapasów.Szczegóły akcji i regulamin dostępne są na stronie www.gangmocniakow.pl

    Akcję wspiera kampania marketingowa 360, która widoczna będzie w TV, radiu, digitalu i na nośnikach outdoorowych. Rozpoczęcie najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki poprzedziła kampania teaserowa.

    źródło: biuro prasowe Biedronki

    Sprawdź najnowsze gazetki Biedronki:












    Gazetka Biedronka od wtorku 2 kwietnia 2024








    Biedronka




    Czytaj także:
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie.
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie

    Biedronka od lat zaskakuje promocjami i przyciąga wielu klientów, na filmie można zobaczyć, iż tym razem przyciągnęła tak dużą ilość Read more

    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?
    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?

    W sezonie wakacyjnym w nadmorskich miejscowościach ruch klientów w sklepach sieci Biedronka wzrasta średnio o blisko 130%. W związku z Read more

    >>> HiT w Biedronce! BIEDRONKOBUSY!
    Bus Biedronki

    Biedronkobusy już niedługo ruszają w trase Sieć sklepów Biedronka otwiera Biedronkobus na okres wakacyjny, a dokładniej Read more

    ? ?? Wielkie promocje dla WIELKICH CHŁOPÓW.?️‍♂️ SPRAWDŹ❗️
    Wielki Chłop

    Jak Dobrze wiemy Każdy Wielki Chłop lubi sobie pojeść, ale nie jest to łatwe przy dzisiejszych cenach produktów, my wychodzimy Read more