Promowanie zdrowych nawyków żywieniowych to jeden z elementów strategii Biedronki. Od poniedziałku (28.08) do akcji dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych wkracza Gang Mocniaków i jego jedenastu bohaterów. Rusza nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej z maskotkami w roli głównej.
Tym razem jest ich jedenaścioro: Woda Werka, Oranżada Ola, Dynia Dorotka, Banan Benek, Napój Norbert, Rogalik Radzio, Chleb Henio, Jajko Julek, Parówka Patrycja, Awokado Adaś i Krem Krzyś. Należą do jednego gangu i reprezentują produkty z 5 różnych kategorii, które powinny być elementem zrównoważonej diety: warzywa i owoce, produkty zbożowe, produkty będące źródłem białka, dobre tłuszcze i produkty zapewniające odpowiednie nawodnienie. Najnowsza akcja lojalnościowa prezentuje gamę produktów, które mogą występować w diecie każdego dziecka, ale zwraca uwagę na to, żeby wybierać te najbardziej wartościowe.
Tradycyjnie z pomocą uwielbianego gangu chcemy edukować najmłodszych. Jak dokonywać bardziej świadomych, lepszych dla naszego zdrowia wyborów? Opowiedzą o tym bohaterowie akcji – niektórzy z nich są bardziej wartościowym wyborem, a inni powinni gościć w naszej diecie tylko okazjonalnie. Chcemy pokazać zrównoważony sposób żywienia, oparty na różnorodnych, wartościowych produktach- Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Menedżer Ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka
Jak zdobyć Mocniaka?
Aby odebrać maskotkę za darmo, należy zebrać 60 naklejek. Pluszaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek w niższej cenie 24,99 zł. Każdego członka gangu można też kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.
Jak zdobywać naklejki?
Każde 69 zł wydane w sklepie Biedronka od 28.08 do 18.11.2023 daje 1 naklejkę.
Dodatkową, 1 naklejkę, zdobywa się za:
Tym samym zakupy warte 69 zł, przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, mogą być premiowane maksymalnie 6 naklejkami.
Za jedną transakcję w sklepie Biedronka można otrzymać maksymalnie 60 naklejek. Z Akcji wyłączone są produkty i usługi standardowo wyłączane z akcji promocyjnych, tj.: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego, doładowania, w tym: kart telefonicznych, kart przedpłaconych i inne usługi. Naklejki będzie można odbierać do 18.11.2023 r.
Tradycyjnie akcji lojalnościowej Biedronki towarzyszą książki. W tej edycji będzie ich 5 i wszystkie, poza zabawnymi opowieściami o charakterze edukacyjnym, dotyczącymi jedenastki bohaterów Gangu Mocniaków, zawierają ciekawostki żywieniowe, przygotowane we współpracy z dietetykami. Książkę można zdobyć już po uzbieraniu 15 naklejek. Będzie ona też dostępna w sprzedaży w cenie regularnej 14,99 zł.
Odbiór Mocniaków i książek będzie możliwy od 28.08.2023 do 2.12.2023 r. lub do wyczerpania zapasów.Szczegóły akcji i regulamin dostępne są na stronie www.gangmocniakow.pl
Akcję wspiera kampania marketingowa 360, która widoczna będzie w TV, radiu, digitalu i na nośnikach outdoorowych. Rozpoczęcie najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki poprzedziła kampania teaserowa.
źródło: biuro prasowe Biedronki
Sprawdź najnowsze gazetki Biedronki: