Masz ochotę na cheesburgera? Od teraz dostaniesz go w bezpiecznym opakowaniu w Żabce!

Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o pozycję dla wielbicieli burgerów. Od 20 maja br. w strefie Żabka Café na klientów czekają wyśmienite cheeseburgery – klasyczny i jalapeño. Cheeseburger dostępny w Żabce wyróżnia się na tle rynkowej konkurencji m.in. wysoką jakością oraz bezpiecznym opakowaniem, które minimalizuje kontakt osoby trzeciej z produktem. Dostępny jest w cenie 4,99 zł za szt.

Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu.[1] Z powodu epidemii wielu konsumentów zrezygnowało z ulubionej przekąski. Wychodząc im naprzeciw, sieć sklepów Żabka wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – cheeseburger, dostępny w dwóch wariantach smakowych: klasycznym i jalapeño.

 Poszerzając nasz asortyment, zawsze staramy się wychodzić naprzeciw aktualnym oczekiwaniom naszych klientów. W czasie pandemii dostęp do restauracji został mocno ograniczony i wielu klientów musiało zrezygnować ze swoich ulubionych produktów. To z myślą o nich, we współpracy z naszym sprawdzonym partnerem handlowym, wprowadziliśmy do oferty cheeseburgery. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu – Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Wyjątkowy smak Cheesburgera z Żabki gwarantują: bułka pszenna z nasionami sezamu, burger wołowy, ser edamski, ketchup, ogórki oraz kompozycja przypraw. Wyrazistego charakteru cheeseburgerowi jalapeño dodaje pikantna zielona papryczka jalapeño.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu zakupów produkt oferowany jest w specjalnym opakowaniu, które minimalizuje kontakt obcej osoby z produktem. Cheeseburger jest owinięty w biały pergamin, a następnie zapakowany  w pudełko. Na jego bezpieczeństwo wpływa także sam proces produkcji, który zakłada całościowe przygotowanie, włącznie z dozowaniem sosu, w zakładzie produkcyjnym. Nowy produkt jest bezpieczny i higienicznie przygotowany w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, czyli zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego .

Burgery dostępne w sklepach sieci w nowym formacie można zakupić w wersji na ciepło lub przygotować je w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzać przez 30 sekund.

Receptura cheeseburgera została opracowana w ścisłej współpracy firmy Żabka Polska z jednym z partnerów biznesowych, będących liderem rynku w produkcji dań gotowych. Producent spełnia najwyższe standardy jakościowe potwierdzone certyfikatem BRC (Globalny Standard Bezpieczeństwa Żywności), który jest gwarancją bezpieczeństwa oraz wysokiego poziomu jakości wyrobu gotowego. Dostawca realizuje także najwyższe wymagania stawiane przez firmę Żabka Polska i jest cyklicznie, raz w roku, audytowany przez audytorów z ramienia firmy na zgodność z normą ISO 22000.

Producent burgerów jest również producentem większości dań gotowych marki własnej Szamamm, dostępnych w sklepach Żabka. Dostarcza m.in. popularne dania obiadowe – kurczak w sosie słodko-kwaśnym, pieczony schab w sosie, grillowana pierś z kurczaka, schab grillowany z pieczonymi ziemniakami, kulki mięsne z puree i marchewką, makarony – spaghetti bolognese, makaron penne pepperoni, spaghetti carbonara, penne mascarpone z kurczakiem, a także placki jaglane z warzywami w sosie.

Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę Żabka Café. Dostępna jest w niej szeroka oferty ciepłych przekąsek, m.in. kultowe już hot-dogi, zapiekanki, panini czy tosty. W jej asortymencie znajdują się świeżo mielone na miejscu kawy, m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w ekologicznych kubkach.


[1] Źródło: ARC, badanie użytkowników gastronomii na wynos, 2019.

źródło: Żabka (biuro prasowe)