Lidl Polska i Adrian Fabryka Rajstop łączą siły w walce z koronawirusem. W ofercie sieci pojawią się maseczki ochronne wyprodukowane przez polskiego producenta tekstyliów. Maski mają cztery warstwy, nadają się do prania, a także są wielokrotnego użytku oraz wygodne w użyciu. W sprzedaży dostępne będą od czwartku, 30 kwietnia. Wyróżniać je będzie niska, atrakcyjna cena.
Lidl Polska za pośrednictwem swoich sklepów rozpocznie sprzedaż masek ochronnych wyprodukowanych przez polskiego producenta tekstyliów – firmę Adrian. Maseczka ochronna jest czterowarstwowa, wykonana z dzianiny poliamidowej, która zapewnia swobodny przepływ powietrza. Nie uczula oraz jest delikatna w dotyku – idealna dla osób o wrażliwej skórze. Dobrze przylega do twarzy, co zapewnia komfort użytkowania oraz ochronę dróg oddechowych. Można ją prać, dzięki czemu nadaje się do wielokrotnego korzystania. Co ważne, została wyprodukowana w Polsce. Jej zaletą jest również niska, atrakcyjna cena – cena maseczki ochronnej to tylko 3,99 zł/ 1 sztuka.
„Projektując maskę ochronną bardzo ważne było dla nas, aby produkt był wysokiej jakości oraz chronił górne drogi oddechowe użytkownika. Udało nam się to osiągnąć, używając materiału, który nie uczula oraz umożliwia swobodne oddychanie. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Lidl Polska nasz produkt będzie możliwy do kupienia w każdym sklepie sieci” – Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy Adrian.
„Współpraca z polskimi dostawcami jest dla nas priorytetem. W tym szczególnym okresie również zależy nam na tym, aby wspierać polskich producentów, dlatego jesteśmy dumni, że do naszych partnerów biznesowych dołączyła kolejna, polska firma – Adrian Fabryka Rajstop, która cieszy się dużą popularnością i zaufaniem swoich klientów. Razem z producentem Adrian chcemy zaoferować Polakom wysokiej jakości maski ochronne w niezwykle atrakcyjnej cenie. Kolejną ich zaletą jest fakt, że zostały wyprodukowane w Polsce, a oprócz pełnienia funkcji ochronnej, są po prostu wygodne” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.
Produkt pojawi się we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska od czwartku, 30 kwietnia.
źródło: Biuro Prasowe Lidl