Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    Auchan

    Auchan

    Gazetki promocyjne Auchan

    Francuska sieć hipermarketów Auchan swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 1996 roku. Pierwszy market został otworzony w okolicach Warszawy (Piaseczno). W kolejnych latach powstały kolejne hipermarkety na terenie całego kraju, by ich aktualnie było kilkadziesiąt. Sklepy są dostępne dla klientów w dwóch formatach różniących się powierzchnią sprzedaży. Ta wynosi 10-18 tysięcy metrów kwadratowych lub mieści się w przedziale 5-10 tys. metrów kwadratowych. Na przestrzeni wielu lat funkcjonowania w Polsce sieć stała się uznaną marką, której ceny są bardzo niskie.

    Gazetka ofert promocyjnych Auchan zawiera szereg różnego rodzaju produktów. Osoby zainteresowane naprawdę tanimi zakupami powinny zapoznać się z aktualną ofertą dostępną w gazetce promocyjnej. W katalogu można z łatwością odnaleźć promocje na artykuły spożywcze, przemysłowe, ogrodnicze oraz drogeryjne. Nie brakuje także ciekawych propozycji na zakup w korzystnych cenach sprzętu AGD i RTV. Auchan proponuje także marki własne, które zapewniają bardzo dobrą jakość produktów oraz świetne ceny. Można je odnaleźć w gazetce promocyjnej.

    Gazetki promocje Auchan

    Pierwszy Auchan Supermarket powstał w Konstancinie. Aktualnie pod tą marką działa kilkadziesiąt sklepów, które oferuję między innymi targ świeżych ryb, wysokiej jakości pieczywo oraz możliwość zakupienia tortów oraz pysznych ciast. Dużym zainteresowaniem cieszą się sprzedawane na miejscu owoce i warzywa pochodzące od polskich i zagranicznych producentów. Są one przechowywane w sprzyjających warunkach, co gwarantuje ich świeżość.

    Auchan dąży do tego, by już 2025 roku przyczynić się w widoczny sposób do zmiany życia 8 miliardów osób na całym świecie. Dlatego też firma zdecydowała się na stworzenie nowej generacji w handlu. Jej celem jest angażowanie się klientów oraz partnerów sieci handlowej w wymyślanie nowych doświadczeń zakupowych klienta. Przekłada się to na możliwość dokonywania zakupów w Auchan w sposób fizyczny lub internetowy (zakupy zamawianie online). Przedsiębiorstwo promyje zdrowe postawy i pomaga w rozwoju lokalnych firm, poprzez sprzedaż ich produktów w swoich sklepach.