Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

    PILNE! Duże zmiany dla klientów Biedronki! *SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE*

    Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużona zostanie możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. 

    Rozmowa z Magdaleną Koralewską, Rzecznikiem Klienta w sieci Biedronka

    13 marca 2023 r. wchodzi w życie nowy Regulamin zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepach sieci Biedronka. Czym różni się od poprzedniego?

    W odpowiedzi na sygnały otrzymywane przez klientów rozszerzony został zakres sytuacji, w których zwrot produktów pełnowartościowych będzie możliwy, z zachowaniem dotychczasowych kategorii produktów podlegających zwrotom. Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużamy możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. Środki za zwrot produktu pełnowartościowego przekazywane będą wyłącznie w formie vouchera płatniczego.

    Jakie są zasady wykorzystania vouchera?

    Termin wykorzystania vouchera płatniczego wynosi 120 dni, począwszy od dnia następnego po dniu, w którym voucher został wydany. Voucher może zostać wykorzystany jedynie na kasie z obsługą. W celu dokonania płatności z jego wykorzystaniem należy okazać go kasjerowi, nie później niż przed dokonaniem wyboru płatności za zakupy. Voucher może być wykorzystany tylko jednorazowo, w dowolnym sklepie sieci Biedronka. Klient nie musi przy tym posiadać karty Moja Biedronka.

    O czym musi pamiętać klient?

    W przypadku zwrotu towaru klient musi posiadać oryginał paragonu. Podobny wymóg figurował w poprzednim regulaminie. Nie dotyczy to reklamacji, przy których oryginał paragonu nie jest i nie był przez nas wymagany. Towar będzie mógł być zwrócony w sklepie, w którym został zakupiony. Konieczność zwrotu w sklepie, w którym klient dokonał zakupu wynika z polityki asortymentowej sieci Biedronka, która zakłada, że w zależności od sklepu asortyment może się różnić. W związku z tym część artykułów w danym sklepie może być nieujęta w systemie kasowym, a przez to formalnie zwrot nie może być przyjęty.

    Czy będą również jakieś zmiany dotyczące regulaminu reklamacji?

    Nowy regulamin nie wprowadza jakichkolwiek zmian w zakresie reklamacji. Chcielibyśmy podkreślić, że reklamacja a zwrot towaru pełnowartościowego to dwie różne rzeczy. Z reklamacją mamy do czynienia na przykład w sytuacji wady jakościowej produktu. Zwrot towaru pełnowartościowego to sytuacja, w której klient chce po prostu zrezygnować z dokonanego zakupu.

    Sprawdź najnowsze promocje w gazetkach:












    Gazetka Biedronka od wtorku 2 kwietnia 2024








    Biedronka




    Czytaj także:
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie.
    Wielka walka o telewizory w Biedronce. Szokujące nagranie

    Biedronka od lat zaskakuje promocjami i przyciąga wielu klientów, na filmie można zobaczyć, iż tym razem przyciągnęła tak dużą ilość Read more

    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?
    Biedronka jedzie nad polskie morze. Co to oznacza dla klientów?

    W sezonie wakacyjnym w nadmorskich miejscowościach ruch klientów w sklepach sieci Biedronka wzrasta średnio o blisko 130%. W związku z Read more

    >>> HiT w Biedronce! BIEDRONKOBUSY!
    Bus Biedronki

    Biedronkobusy już niedługo ruszają w trase Sieć sklepów Biedronka otwiera Biedronkobus na okres wakacyjny, a dokładniej Read more

    ? ?? Wielkie promocje dla WIELKICH CHŁOPÓW.?️‍♂️ SPRAWDŹ❗️
    Wielki Chłop

    Jak Dobrze wiemy Każdy Wielki Chłop lubi sobie pojeść, ale nie jest to łatwe przy dzisiejszych cenach produktów, my wychodzimy Read more